25 maj 2013

Ännu en lördag med motorcykeln

Hej!

Det är strålande tider för att köra motorcykel här i Skåne! Idag gick färden till Mc-huset i Malmö för att spana lite och sen åkte jag och polaren till mitt företag Nobina och deras Nobinadag i depåerna i Malmö/Lund (vi körde till Malmödepån). Lite skitsnack med kollegor i mc-kläder istället för den vanliga jobbuniformen kan ju vara omväxlande. Sen blev vi sugna på glass och då är det ju glassen i Bjärred som gäller! Längst ut på Långa Bryggan gick vi också.

Avslutade dagen gjorde vi hos Per med familj med middag och kaffe.

Långa bryggan, Bjärred

Långa bryggan, Bjärred
Nä vi badade inte!

Nobinadagen Malmö
Min Kawasaki Z 750 LTD från 1981


2 kommentarer:

  1. En lagom trevlig dag,där jag även fick möjligheten att se hur ett riktigt bussbolag ska fungera.En månad till, så kan man ta badkläder med sig på sådana här trevliga utflykter, och ta sig ett härligt och svalkande bad, antingen i Bjärred, eller i t.ex Bosarpssjön. Är även sugen på att byta upp bågen till nåt nyare och snyggare än den JAG har :-)Hälsningar från din bästa kompis hahaha//Per

    SvaraRadera