25 augusti 2012

Semestern rullar på

Hej!

Semestern rullar på och jag har hela 3 veckor kvar av den! Känns extra skönt denna semestern för jag tycker inte tiden flyger iväg utan det känns som om den tickar på rätt sakta. Vädret hitintills har varit bra tycker jag men idag är det ingen strålande sol men den kommer säkert. Gör den inte det så är jag nöjd ändå så länge som regnet håller sig borta.

En vinterbil har jag köpt i form av en gammal Volvo 460 och det är kul med ett bilmärke som det var många år sedan jag ägde. Mycket att kolla upp och undersöka. Något jag tycker om, teknisk som jag är. I övrigt bara njuter jag av att inte behöva köra buss på ett tag men samtidigt känner jag inte att det ska bli tråkigt att jobba igen för jag tycker om mitt jobb.

Ett nytt arbetsschema väntar när jag återkommer till jobbet med inte fullt så sena kvällsturer och det kan ju vara trevligt!

Ha det bra allihopa för det har jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar