10 februari 2011

Fridag

Hej!

Idag är jag ledig från busskörandet och tänkte försöka mig på en omlärningsprocedur för min sportbils växellåda. Den vet ju inte hur den ska behandla den hydraliskt och datorstyrda kopplingen. Det ska gå att göra denna procedur utan några diagnostiska instrument.

Fungerar inte detta så får jag leta vidare för att lämna in denna bil hos Toyota gör jag inte. Jo om jag vinner på lotto så kan Toyota ha bilen så länge de vill och jag betalar räkningen utan att blinka.

Var inne hos Toyota häromdagen för att fråga varför min bil beter sig som den gör efter 5 månaders stillstående. Det slutade med att jag fick känslan av att han bakom verkstadsdisken ville att jag skulle gå för jag visste mer om Toyota MR2 än vad han gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar