6 december 2010

Denna ischias...

Hej!

Bättre är jag men långt ifrån bra. Tog bort alla kartonger, böcker och annat jag nu haft i två månader på skrivbordet för att palla upp skärm, tangentbord och mus så jag kunnat stå upp vid datorn istället för att sitta.

Satte mig ner och det kändes ingenting. Jag kollade klockan och surfade runt lite och så. Efter 10 min började benet värka lite så smått. Jag höll ut men efter 20 min var jag bara tvungen att resa mig upp för att halta omkring ett tag innan värken släppte igen. Detta hände tre timmar efter att jag tagit tre värktabletter så tabletterna var i full aktivitet i kroppen.

En stor förbättring är att jag inte vaknar mitt i natten av att benet värker även om det gått över tiden för tablettintagande. Så länge jag ligger känns det inte något nämnvärt i benet. Kartonger och böcker är nu tillbaka så jag kan stå upp vid datorn igen.

Så är det med den saken. Sakta blir det bättre! :)

Upphöjt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar