8 november 2010

Jodå det tar bara lite tid ibland

Hej!

Fick av någon anledning ordentlig känning av ischiasen vid 19-tiden i kväll. Det gjorde extremt ont i benet och jag kunde knappt röra på mig. En haltande promenad på 20 min hjälpte inte (vilket brukar hjälpa) och inte heller olika kroppsövningar eller en varm dusch. Tre värktabletter och ryggläge i sängen med värmedyna under ryggen och värken i vänsterbenet försvann efter ca: 1 timme.

Jag var tvungen att sätta mig i bilen innan idag och åka och handla. Kanske är det detta att jag satt totalt 10 min som gjorde att värken tillfälligtvis blev värre igen. Det är knepigt det här med nerverna i kroppen. I går natt sov jag hela 5 timmar och vaknade utan värk i benet. Jag hade väl antagligen inte vänt på mig på fel sätt när jag sov.

Sjukgymnast på fredag och doktorn på måndag för fortsatt sjukskrivning.

Sjukdomsbloggen fortsätter... *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar